مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گناباد گفت: جوان امروزی با حرف مراجع دین را قبول نمی‌کند؛ بلکه برای باور دین نیاز به درک واقعی از آن در جامعه دارد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام موسوی در زنگ معلم سپاس که در مدرسه نمونه دولتی دخترانه ارشاد برگزار شد اظهار کرد: ما امروزه با نسلی مواجه هستیم که مثل گذشته نیستند و برای شناخت و فهم دین به مراجع و علمای دین مراجعه نمی‌کنند؛ بلکه این نسل با دین در سطح جامعه مواجه می‌شوند و ما به آنها می‌گوییم این مسئله واجب و این کار حرام است.

 وی افزود: این برداشت غلطی از دین است که بگوییم دین به امور آخرت فقط نگاه می‌کند و برای آبادی دنیای دیگر ما آمده است. این برداشت و این نوع نگاه به دین از مسیحیت وارد تفکر دین اسلام شده و قطعاً غلط است.

 موسوی در تعریف حقیقی و قرآنی دین اعلام کرد: دین دقیقاً برنامه‌هایی دارد تا زندگی دنیایی ما را نظم دهد و به نفع حرکت ما در این دنیا باشد. جوان امروزی ما این نوع نگاه از دین را قبول می‌کند پس باید به این نسل بگوییم اگر فلان حکم واجب و مستحب در دین وجود دارد برای این است که به نفع زندگی خودتان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار